Hola a tothom!

Hola a tothom! Em dic Alex Seguí i aquest és el meu blog.

M'agradaria que aquest blog s'entenguera com un espai de divulgació i opinió estètica, no obstant, tenint en compte que avuí dia practicament tots els conceptes i disciplines estàn cada vegada més interrelacionats no descarte la possibilitat d'introduir altres opinions, cites, textos, música, imatges o videos que tinguen a veure amb altres camps.

Basicament aquest espai actuarà com un recipient que albergarà totes les meves cabòries, divagacións i excentricitats però no soc jo qui ha d'opinar sobre allò que así s'escriu... (encara que també m'agradaria)

Bé, l'altre dia vaig comensar aquest blog parlant sobre Francis Bacon, supose què els blogs s'haurien de comensar primer amb una presentació però ho vaig pensar massa tard...

No passa res, a la internet ho tenim cuasi tot perdonat.

Bé, no vull avorrir-vos més només volia presentar-me. Esperé que escriure así siga tant productiu per a mi com per a vosaltres...

salut i que vaja tot bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada